در حال خواندن
مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات استان ایلام به دیار باقی شتافت
0

ایشان از مدیران قدیمی و با تجربه شرکت مخابرات و از جانبازان عزیز دفاع مقدس بود که مدت ۳۶ ماه در جبهه های جنگ حضوری فعال داشت.
باقری از مدیران قدیمی و باتجربه شرکت مخابرات و از جانبازان عزیز دفاع مقدس، به دیدار حق شتافت.به گزارش نود آی سی تی، از سایت شرکت مخابرات ایران، مهندس محمود باقری مدیر عامل اسبق شرکت مخابرات استان ایلام، پس از تحمل سال ها درد ناشی از بمباران شیمیایی جنگ تحمیلی، شب گذشته در بیمارستان عرفان تهران، به دیدار حق شتافت.ایشان از مدیران قدیمی و با تجربه شرکت مخابرات و از جانبازان عزیز دفاع مقدس بود که مدت ۳۶ ماه در جبهه های جنگ حضوری فعال داشت.مهندس باقری در پشت جبهه ها نیز از سال ۱۳۶۹ در شرکت مخابرات مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف کشورش بود. ایشان از سال ۱۳۸۷ به مدت ۷ سال مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام بود و در پرونده خود عضویت هیات مدیره این شرکت را نیز عهده دار بود.این ضایعه جانگداز را به جامعه بزرگ ارتباطات و مخابرات و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن بزرگوار، همنشینی با ملکوتیان و برای بازماندگان محترم شکیبایی آرزومندیم.مراسم یادبود شهید مهندس محمود باقری، متعاقبا علام خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر