در حال خواندن
مدیرعامل همراه اول نشان عالی مدیریت گرفت
0

در این همایش از میان یک هزار مدیر توانمند صنعتی و خدماتی کشور، پس از ارزیابی‌های عملکرد مدیران در حوزه‌های مختلف، در بخش ارتباطات، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول نشان عالی مدیریت دریافت کرد.
نود آی سی تی – در اولین همایش ملی نشان عالی مدیریت، از مدیرعامل همراه اول با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.
در اولین همایش ملی نشان عالی مدیریت که عصر روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از مدیران برتر شرکت‌های صنعتی و خدماتی کشور تقدیر شد.
در تقدیرنامه این همایش که به امضاء و تأیید دکتر پژویان رییس شورا و مرکز ملی رقابت رسیده، خطاب به مدیرعامل همراه اول آمده است: «به شکرانه توفیق و به پاسداشت همـّت جنابعالی در اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور، حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت، حسن خلق، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه، درک بالا نسبت به مسایل کلان و راهبردی سیستم، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور، این لوح تقدیر را به حضورتان تقدیم و از درگاه باری تعالی سلامتی و پیروزی روزافزودن شما را آرزومندیم».

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر