در حال خواندن
مخالفت کمیسیون عمران مجلس با ادغام ارتباطات در راه و شهرسازی
0

عضو کمیسیون عمران مجلس از مخالفت این کمیسیون با ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در وزارت راه وشهرسازی خبر داد و گفت: اگر دولت این ادغام را به مجلس ارایه کند، رای نمی آورد.
نود آی سی تی -احمد علی مقیمی در خصوص ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت راه و شهرسازی، گفت: براساس جلسه‌ای که شب گذشته کمیسیون عمران برگزار کرد، به دلیل گستردگی کار وزارت راه و شهرسازی این ادغام به صلاح نیست و کمیسیون با آن مخالف است.
وی افزود: از دیدگاه کمیسیون، این ادغام کارشناسی شده نیست و حجم زیاد کار در بخش مسکن و راه اجازه اضافه شدن یک بخش دیگر را نمی‌دهد و باید فکر اساسی برای این اقدام داشت.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه مسکن و راه هم باعث مغفول ماندن برخی از حوزه‌های زیربنایی شده است، بیان کرد: در مجموع مجلس با این ادغام مخالف است و در حال حاضر این ادغام را به صلاح نمی‌داند.
به گزارش مهر، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سرپرسی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سرپرستی نیکزاد بر این وزارتخانه قانونی است و مجلس تنها با ادغام دو وزارتخانه و تشکیل وزارتخانه زیربنایی مخالف است. به گفته مقیمی، اگر دولت لایحه این ادغام را به مجلس ارایه کند، رای نمی آورد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر