در حال خواندن
مخابرات ۴۲۳ میلیارد تومان لاوصولی در تلفن ‌ثابت دارد
0

معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هم اکنون مخابرات در تلفن‌ثابت ۴۲۳ میلیارد تومان لاوصولی دارد و ناگزیر به اتخاذ روش‌هایی برای وصول مطالبات است، از ۳ روش برای تجدید نظر در قطع خطوط بدهکار خبر داد.
نود آی سی تی – داوود زارعیان در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر درخواست از مخابرات برای تجدید نظر در قطع سریع خطوط بدهکار، گفت: هم اکنون در بخش تلفن‌ثابت مخابرات ۴۲۳ میلیارد تومان لاوصولی دارد.
معاون شرکت مخابرات ایران افزود: این در حالی است که شرکت مخابرات ایران طبق قانون موظف است هر ۳ ماه یکبار سهم دولت را پرداخت کند؛ حتی اگر وصول نکرده باشد؛ از این رو ناگزیر به اتخاذ روش‌هایی برای وصول مطالبات هستیم.
وی ادامه داد: برای اجرای خواسته وزیر چند روش‌ وجود دارد؛ نخست، تقویت سیستم اطلاع‌رسانی است تا مشترکان ثابت و همراه بتوانند از کارکرد خود به صورت منظم و کافی اطلاع داشته باشند؛ روش دوم افزایش سقف ودیعه برای مشترکانی است که ودیعه ندارند و روش سوم افزایش سقف میان‌دوره است.
زارعیان گفت: البته در مقابل لاوصولی‌ها، مشترکانی نیز وجود دارند که قبوض خود را بسیار زود به زود و حتی به صورت هفتگی پرداخت می‌کنند.
این مقام مسوول افزود: مشترکان می‌توانند در هر لحظه با شماره های ۱۸۱۸ و ۹۹۹۰ از کارکرد خود مطلع شوند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر