در حال خواندن
مخابرات در مسیر توسعه گام بر می‌دارد
0

استاندار تهران امروز در مراسم افتتاحیه خطوط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت شهر جدید پرند با اشاره به اینکه رویکرد مخابرات ایران رویکرد مثبتی در راستای توسعه و گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفت: هم اکنون در دنیا تمام احوالات شخصی و تبادل اطلاعات از طریق یک خط تلفن صورت می‌گیرد و ناچاراً نمی‌توانیم خود را از این دهکده جهانی دور کنیم.
نود آی سی تی – سید حسین هاشمی  با بیان وی افزود: امیدواریم رویکرد مجلس و دولت نیز توسعه محور باشد و جایگاه فناوری اطلاعات را جایگاه رفیع بدانند تا بتوانیم به گردش مالی ۴۰ هزار میلیارد تومان که مدیرعامل مخابرات ایران به آن اشاره کرد برسیم.
هاشمی در واکنش به اظهارات مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر وجود مسایل تحریمی گفت: از دیروز که باید تصمیمات ژنو اجرایی می‌شد بحث روانی تحریم‌ها کاهش پیدا کرده و در واقع اثر روانی آن برداشته شده است لذا دست مخابراتی‌ها برای تامین تجهیزات با هزینه کمتر باز است.
استاندار تهران با بیان اینکه پرند قرار بود شهری مدرن و به روز دنیا باشد افزود: از ورودی این شهر نیز مشخص است که  قرار بوده شهری مدرن در اینجا افتتاح شود اما به دلیل جانمایی‌هایی که برای مسکن مهر در این شهر صورت گرفت هرچند که کار خوبی بود اما نواقص وحشتناکی را نیز به دنبال داشت. زیرا نمی‌شود تنها ساختمان احداث کرد اما امکانات رفاهی از قبیل تلفن، برق، گاز، مسجد، مدرسه نداشت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر