در حال خواندن
مخابرات تکنولوژی PCM را کنار گذاشت
0

معاون توسعه مهندسی مخابرات تهران گفت: به هیچ عنوان در خرید تجهیزات جدید و توسعه شبکه از تکنولوژی PCM استفاده نمی‌کنیم و تجهیزات جدید، اینترنت و پهنای باند بالا را با کیفیت بسیار مناسبی ارائه و پشتیبانی می‌کند.
نود آی سی تی – رضا خلیلی معاون توسعه مهندسی مخابرات تهران گفت: ارائه خطوط PCM به هیچ وجه در برنامه توسعه شرکت مخابرات قرار ندارد و در برخی نقاط هم که از گذشته به واسطه این تکنولوژی قدیمی، مشکلاتی برای مشترکان به وجود ‌آمده بود در صدد هستیم که تجهیزات جدید جایگزین کنیم.وی درباره نحوه تامین تجهیزات مخابراتی نیز گفت: تجهیزات مخابراتی کشور حالت ترکیبی دارد؛ به این  صورت که آن دسته از تجهیزاتی که در داخل قابل تأمین است از طریق تولیدکنندگان داخلی و آن دسته از تجهیزاتی که در داخل قابل تأمین نیست، بنا به نوع و کاربرد آن از طریق شرکت‌های خارجی تأمین می‌شود. او  با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات برخی از مراکز مخابراتی که مشکل واگذاری خطوط تلفن داشتند تأمین شده و در حال نصب و راه‌اندازی آن‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: شهر پرند یکی از عمده‌ترین مراکز دارای مشکل واگذاری خطوط تلفن بود که مشکل آن رفع شده است. همچنین در مراکز البرز، کرج و رباط کریم هم با تأمین تجهیزات مورد نیاز، خطوط تلفن مشترکان واگذار شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر