در حال خواندن
مخابرات تهران نسبت به کلاهبرداری از شهروندان هشدار داد
0

شرکت مخابرات استان تهران نسبت به افراد سودجو در زمینه ارایه خدمات تلفن ثابت به شهروندان هشدار داد.
نود آی سی تی – شهروندان و مشترکان ‌باید مراقب افراد سودجو باشند این افراد با ارایه یک شماره تلفن و یک تبلیغات گویا سعی بر آن دارند که خود را تحت عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مخابرات استان تهران معرفی کنند.
همچنین اخیرا مشاهده شده افرادی تحت عنوان شرکت مخابرات استان تهران و با ارسال پیامک اهدای جوایز به برندگان، اقدام به سوءاستفاده از مشترکان تلفن می‌کنند.
لذا از ارایه هر گونه اطلاعات به افراد سودجو خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران ۱۹۰ و یا اتاق پیام دفتر حراست با شماره ۱۸۴۸ اطلاع‌رسانی کنید.
براساس همین گزارش‌ هرگونه اطلاع‌رسانی و ارایه خدمات در زمینه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت مخابرات تنها از طریق روابط عمومی و یا سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس tct.ir انجام شده و دارای اعتبار است و ۱۹۰  واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به سوال،‌ پیشنهاد و شکواییه‌های مشترکان است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر