در حال خواندن
مخابرات به دنبال جذب ۵ میلیون مشترک اینترنت
0

آنچه طی سال‌های گذشته در بخش ارتباطات کشور حادث شده در شأن این بخش نیست و باید با تغییرات اساسی و اجرای استراتژی جدید جایگاه واقعی مخابرات را به جامعه معرفی کرد.
نود آی سی تی – پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت در کشور باید به ۱۵ میلیون برسد و سهم ما در سال ۹۳ حداقل ۵ میلیون مشترک جدید است و من فکر می‌کنم برای واگذاری این تعداد هیچ مشکلی نداریم و از همین حالا شروع می‌کنیم.وی گفت: از واگذاری امور به شرکت ارتباطات ثابت نترسید، همه امور اجرایی باید در این شرکت متمرکز شود، هلدینگ باید کار خودش را بکند. برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت کار اصلی هلدینگ است. همینطور شرکت ارتباطات سیار باید مثل گذشته قوی و در چارچوب استراتژی‌های تعیین شده کار خود را دنبال کند.رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات ثابت ، همگرایی بین مدیران و تعامل با دولت را از شرط‌های اساسی پیشرفت کارها دانست و افزود : ارتباط ما با دولت، به ویژه وزارت ارتباطات و زیر مجموعه آن باید تقویت شود تا همه ذینفعان از آن سود ببرند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر