در حال خواندن
مخابرات ایران برترین شرکت در حوزه ارتباطات کشور شد
0

براساس اعلام سازمان‌مدیریت‌صنعتی که هر ساله شاخص های رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را اعلام می کند، شرکت مخابرات ایران در شاخص ارتباطات توانست رتبه اول را در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور از آن خود کند.
نود آی سی تی – هرساله در چنین روزهایی سازمان مدیریت صنعتی کشور براساس آمار دریافتی و بررسی های میدانی در خصوص عملکرد شرکت های اقتصادی برتر ایرانی اقدام به معرفی ۵۰۰ شرکت برتر ایران می کند.
براساس این گزارش هم اکنون مراسم معرفی ۵۰۰ شرکت برتر ایران در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است و تمامی مدیران ارشد شرکت های بزرگ ایران منتظر اعلام نتایج هستند.
طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار ما، در آخرین رده بندی برترین شرکت های اقتصادی، شرکت مخابرات ایران توانست با مدیریت مهندس مظفر پور رنجبر در بین ۵۰۰ شرکت برترایران رتبه نهم را کسب کند و در شاخص ارتباطات به عنوان برترین شرکت ایران شناخته شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر