در حال خواندن
مخابرات آماده کاهش تعرفه مکالمات است
0

به گفته رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، اگر وزارت ارتباطات حق‌السهم خود از درآمد مخابرات را کاهش دهد، تعرفه تلفن همراه و ثابت کاهش می‌یابد.
نود آی سی تی – سید مصطفی سید هاشمی در دیدار با مسؤولان استان قم ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به انجام هم‌کدسازی استان قم در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۲ و عدم دریافت دیناری از مشترکان بابت انجام این هم‌کدسازی و عدم افزایش هیچ گونه تعرفه و آبونمان در فیش‌های مشترکان، چنانچه سازمان تنظیم مقررات، سهم ۸ درصدی خود از محل مکالمات تلفن ثابت و ۳۰ درصدی خود از محل مکالمات تلفن همراه را کاهش دهد، شرکت مخابرات ایران نیز نسبت به کاهش نرخ تعرفه مکالمات تلفن ثابت و همراه اقدام می‌کند.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران سالانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از محل مکالمات مشترکان به سازمان تنظیم مقررات، وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت می‌کند که چنانچه این رقم کاهش یابد هزینه مکالمات مشترکان نیز کاهش می‌یابد.
وی گفت: این در حالی است که سالانه بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان نیز بعنوان مالیات بر سود از سوی شرکت مخابرات ایران به وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت می‌شود.
سید هاشمی افزود: رضایت مسؤولان استان قم از عملکرد مخابرات با عنایت بـــــه حجم بالای ترافیک تردد زائر در این استان (حدود ۲۵ میلیون نفر در سال) بویژه در ایام خاص از جمله نیمه شعبان، دهه کرامت و ایام نوروز حاکی از ارائه خدمات مطلوب این شرکت به زائرین است و این امر مسؤولیت مجموعه مدیران شرکت مخابرات ایران را سنگین تر می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر