در حال خواندن
محل استقرار دختر وزیر ارتباطات /عکس
1

آی‌تی‌آنالیز – از جمله‌ حاشیه‌های مراسم امروز عکسی بود که ابوالفضل سلمانزاده عکاس خوب خبرگزاری مهر شکار کرد. در این تصویر یک صندلی خالی مشاهده می‌شود که روی آن رزرو دختر وزیر قید شده است. اگرچه مشخص نیست منظور روابط عمومی وزارت ارتباطات که برگزاری این مراسم را به عهده داشت دختر وزیر اسبق بوده یا وزیر جدید.
** حاشیه‌های مراسم معارفه وزیر ارتباطات مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز و در محل سالن اجتماعات شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که تعجب و نارضایتی حاضران در این مراسم را به دنبال داشت. به گزارش آی‌تی آنالیز،‌ نخستین موردی که در بدو ورود به این مراسم به چشم می‌خورد ناهماهنگی حراست وزارت ارتباطات در هدایت مراجعان به این مراسم بود که موجب کندی ورود حضار، بروز بحث و تجمع در مقابل درب ورودی سالن شد. – عدم پیش‌بینی ظرفیت لازم برای حضور مدعوین از دیگر مواردی بود که در این جلسه جلب توجه می‌کرد به نحوی که تعداد قابل ملاحظه‌ای از حضار به صورت سرپایی در مراسم حضور داشتند که البته در انتها با پوزش وزیر جدید ارتباطات نیز مواجه شد. – یکی از حاشیه‌های بزرگ این مراسم طولانی و کسالت بار شدن سخنرانی ها بود. دعوت از سه نماینده مجلس موجب همهمه در میان حضار شد که آیا اینجا مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات است یا صحن مجلس؟ – محمد حسن نامی وزیر سابق ارتباطات هم در سخنان خود بدون اشاره به نام شخصی خاصی از تلاش برای بازگرداندن مرکز تحقیقات مخابرات به وزارت ارتباطات گفت و این که اقدام چندباره‌اش به دلیل نبود پشتیبانی در دولت بی‌نتیجه ماند وی تاکید کرد به من حتی اجازه ارایه یک گزارش اقتصادی هم داده نشد. – پخش یک کلیپ طولانی از آنچه در جریان رای گیری برای وزیر ارتباطات گذشت تا تصاویری از دوران کودکی تا بزرگسالی و جبهه و جنگ و سایر سوابق وزیر، در لابه‌لای این کلیپ صحنه‌های پاسخ دادن وزیر جدید به تلفن‌ها و مشاهده کارتابل نیز پخش شد تا وی را در حالت کار نشان دهد. گفت و گوی از قبل ضبط شده با وی نیز گله حضار را در پی داشت. اگرچه وزیر جدید ارتباطات در این مورد نیز تاکید داشت که قرار بود صحبت‌های وی از کلیپ مذکور حذف شود که بنا به صلاحدید گردانندگان این مراسم (که ظاهرا روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود،) این اتفاق رخ نداده و کلیپ مذکور به شکلی کامل پخش شد. – در خلال برنامه مجری شعری در مدح دکتر روحانی رییس جمهور جدید سرود که چندان موزون نبوده و همهمه حضار را در پی داشت. مجری که ظاهرا متوجه واکنش حضار شده بود تاکید کرد این شعر را یکی از دوستان دیشب سروده و به وی تحویل داده است. – طولانی شدن این مراسم موجب شد تا اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که برای مراسم معارفه آمده بود اعلام کند که وی نیز متوجه طولانی شدن مراسم شده و از این رو اگرچه قصد داشته کوتاه صحبت کند اما حال کوتاهتر هم صحبت خواهد کرد. جالب آنکه صحبت کوتاه‌تر آقای جهانگیری نیز قریب به ۱۵ دقیقه به طول انجامید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۹ در ۱۱:۲۲

    تورو خدانتایج آزمون ارتباطات سیار رو اعلام کنید۶ماهه نمیتونید نتایج مصاحبه رو اعلام کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال یک نظر