در حال خواندن
مجوز LTE به شرکت‌های ADSL اعطا می‌شود
0

قائم مقام رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت :در پروانه جدید شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت امکان ارائه مجوز LTE برای این دسته از شرکت ها دیده شده است.
نود آی سی تی – لطف الله سبوحی با بیان این مطلب افزود: به منظور صرفه‌جویی و عدم تحمیل هزینه به اپراتورها، رویکردها در اعطای پروانه به اپراتورها، سرویس محوری بوده و با توجه به این رویکرد، اپراتورها می‌توانند خدمات نسل‌های بالاتر را به مردم ارائه کنند.سبوحی با بیان این که شرکت‌های PAP می توانند با تشکیل کنسرسیوم مجوز LTE را دریافت کنند، تاکید کرد: در واقع به دلیل کمبود منابع فرکانسی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت های PAP توصیه می‌کنند تا با ادغام و تشکیل کنسرسیوم بتوانند به صورت بهینه از شبکه‌های رادیویی و فناوری‌های جدید بهره‌مند شوند.قائم مقام رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد : سازمان تنظیم مقررات، در ارائه مجوزهای خود بر توسعه خدمات چند رسانه ای بربستر شبکه های ارتباطی تاکید داشته و راه را برای رسیدن به این منظور هموار می کند.وی در پایان تصویب پروانه شرکت های PAP را یک کار کارشناسی و تخصصی دانست و گفت: به احتمال زیاد پروانه ها تا پایان شهریور ماه نهایی و به شرکت ها اعطا می شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر