در حال خواندن
«مبین‌نت» در ۷ شهر شبکه‌اش را جمع کرد
4

شرکت ارتباطات مبین‌نت به دلیل تعداد پایین مشترکان و نبود صرفه اقتصادی در هفت شهر دکل‌های وایمکس خود را جمع‌آوری کرده است.
نود آی سی تی – ناصر حسین اصفهانی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت، با تایید این خبر با بیان اینکه تعداد مشترکان این شهرها با وجود روشن بودن شبکه در یک سال گذشته و تبلیغات فراونی که انجام شده خیلی پایین‌تر از حد تصور بوده است، گفت: در برخی از شهرها بیشتر از ۱۵ مشترک وایمکس نداشتیم و همین موضوع باعث شد تا در نهایت به دلیل هزینه‌های بالای نگهداری شبکه از ادامه ارایه سرویس در این شهرها خودداری کنیم.
وی افزود: ضمن عذرخواهی از مشترکان کنونی مبین‌نت در این هفت شهر، صرف‌نظر از هر میزان استفاده از سرویس وایمکس، پول پرداخت شده توسط مشترکان را به صورت کامل به آنها باز خواهیم گرداند.
اصفهانی عامل جذب پایین مشترکان وایمکس را رقابت جدی ADSL و تمایل پایین استفاده از سرویس‌های اینترنت سیار در این مناطق دانست.
وی با بیان اینکه ایراداتی در طرح تجاری مبین‌نت از همان ابتدا وجود داشته است، افزود: طرح جدیدی به رگولاتوری برای کاهش میزان تعهدات پوششی مبین‌نت ارایه کرده‌ایم که امیدواریم مسوولان سازمان تنظیم مقررات در این زمینه با مبین‌نت همکاری کنند.
روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت در پاسخ به درخواست خبرنگار ما برای اعلام اسامی این هفت شهر گفت: به زودی در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت منتشر خواهد شد، اسامی این شهرها و دلایل این اقدام اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۰۱ در ۱۱:۱۷

    قیمت بالای تعرفه های وایمکس موجب این امر شده است.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۰۳ در ۰۶:۴۶

    خیر
    وایمکس ایرانسل دمار از روزگارشان درآورده

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۰۴ در ۰۱:۰۵

    سلام هزینه بالا وکیفیت پایین دلیل این بی استقبالی شده در صورتی که هزینه اروپایی در یافت می کنند خدمات قرون وستایی ارائه می دهند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۰۴ در ۱۱:۴۲

    من پیشنهاد میکنم در تمام ایران شبکه اش را جمع کند

ارسال یک نظر