در حال خواندن
مالکیت دفاتر ICT روستایی از وزارت ارتباطات گرفته می‌شود
0

معاون نوسازی معاونت توسعه ریاست جمهوری گفت: برای الحاق دفاتر ICT روستایی به دفاتر پیشخوان دولت، قرار است با ارایه تسهیلاتی که به مرور بازپرداخت شود، مالکیت دفاتر از وزارت ارتباطات به بخش خصوصی منتقل می‌شود.
نود آی سی تی- احمد بزرگیان در پاسخ به این سوال که دفاتر خدمات ارتباطی روستایی برای بهبود شرایط شغلی خود در انتظار الحاق به دفاتر پیشخوان دولت هستند، تکلیف این الحاق چه شد، گفت: دفاتر ICT روستایی و شهری هم‌اکنون جزء دفاتر پیشخوان دولت محسوب می‌شوند.
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری افزود: با توجه به اینکه مالکیت دفاتر ICT در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، مالکیت باید به بخش خصوصی منتقل شود.
وی ادامه داد: برای انتقال مالکیت از دولت به بخش خصوصی نیز لازم است تسهیلاتی ارایه شود تا دفتر به مالکیت فرد درآید؛ صاحب دفتر به دولت بدهکار شود و به مرور بدهی خود را پرداخت کند.
بزرگیان گفت: در این خصوص تاکنون چندین جلسه در وزارت ارتباطات و معاونت توسعه ریاست‌جمهوری برگزار شده و امیدواریم به زودی مراحل اجرای این کار نهایی شود.
به گزارش فارس، معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که تسهیلات از سوی چه نهادی پرداخت خواهد شد، گفت: قرار است تسهیلات از طریق یکی از بانک‌های عامل ارایه شود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر