در حال خواندن
ماجرای بازداشت مدیرعامل یک پیام‌رسان داخلی
0

در هفته‌ای که گذشت طبق اعلام قوه قضائیه مدیرعامل یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به اتهام فراهم کردن بستر انتشار محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی احضار و پس از تفهیم اتهام آزاد شد.

وزارت ارتباطات هم به دنبال این موضوع واکنش نشان و اعلام کرد حمایت و توسعه پلتفرم‌های داخلی از وظایف وزارت خانه بوده و هست و البته التزام به قانون هم وظیفه پلتفرم‌هاست.

با گذشت زمان اندکی از سوی قوه قضاییه اعلام شد که تذکرهای مکرر و چندین باره به مدیرعامل یکی از پلتفرم‌های ایرانی برای چاره اندیشی در رابطه با انتشار محتوای غیراخلاقی و انتشار تصاویر مستهجن با بی توجهی این پلتفرم همراه بود، در پی این موضوع مقام قضایی در ۲ نوبت از مدیرعامل این پلتفرم برای این مهم دعوت کرد که با بی توجهی فرد مورد اشاره همراه بود.

پس از جلب مدیرعامل این مجموعه عناوین اتهامی تسهیل دسترسی به محتوای مستهجن و فراهم کردن موجبات فساد از طریق بسترسازی و عدم نظارت منتهی به اشاعه فحشا به وی تفهیم شد و پس از تفهیم اتهام متهم با قرار وثیقه آزاد شد.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر