در حال خواندن
لینک دانلود بازی پوکمون گو برای ایرانیان
0
بازی پوکمون گو که این روزها توانسته قله بازی های گوشی های هوشمند دنیا را فتح کند، بالاخره در ایران نیز عرضه شد.
نود فناوری – این بازی که هنوز یک ماه از زمان عرضه آن نمی گذرد توانسته رتبه اول پرحاشیه ترین بازی گوشی های هوشمند را از آن خود کند.
براساس این گزارش، بازی پوکمون گو در تاریخ ۱۶ تیرماه برای اندرویید و ios منتشر شد و تاکنون رتبه اول دانلود را در گوگل پلی از آن خود کرده است.

این بازی الگویی بر مبنای فناوری واقعیت افزوده داشته و به وسیله GPS و دوربین تلفن های هوشمند، شما را وارد دنیای پوکمون ها می کند.

در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت، پوکمون گو با داشتن بیش از ۲۱ میلیون بازیکن روزانه توانست بسیاری از عناوین صاحب نام و پرطرفدار را کنار زده و بهمحبوب ترین بازی موبایل امریکا تبدیل شود. علاوه بر این به سبب ارتباط معنوی پوکمون با شرکت ژاپنی نینتندو، ارزش سهام این شرکت به بیش از ۳۰ هزار ین رسیده و ارزش بازاری آن نیز به رکوردی باور نکردنی دست یافته است.

ZOqgHEM

تصویری مربوط به شش روز قبل و عدم تمایل توسعه دهندگان به عرضه بازی در برخی کشورها از جمله ایران

نکته مهم این بازی عدم انتشار سراسری آن به صورت یکپارچه بوده به شکلی که به مرور زمان به کشورهای پشتیبان نرم افزار اضافه می شود. در همین راستا دسترسی به پوکمون گو برای ایرانیان نیز وجود نداشت و برای بازی کردن می بایست از نرم افزار های جانبی تغییر آی پی استفاده می شد. همینطور در حالی که شش روز پیش صفحه اجتماعی فیسبوک این اپلیکیشن از کشور ایران به عنوان یکی از مناطق غیر قابل بازی اسم برده بود، از امروز شاهد برقراری امکان دسترسی کاربران ایرانی به پوکمون گو هستیم.

هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور می توانید بدون هیچ گونه نیاز به نرم افزارهای جانبی و تحمل دردسر، نرم افزار پوکمون گو را دانلود کرده و گشت و گذار در دنیای پوکمون ها را آغاز کنید. قبل از شروع ماجرا به خاطر داشته باشید حتما نکات و استراتژی های موثر در این بازی را فرا بگیرید.

Pokemon Go
  • Pokemon Go
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Niantic
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۱۱۰ / ۵۸ مگابایت

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر