در حال خواندن
فیلترشده‌های سال ۹۲ در ایران
0

رویکرد دولت روحانی پیرامون فضای مجازی، در ابتدای فعالیتش کاربران را امیدوار کرده بود و این امیدواری تا بدانجا رسیده بود که صحبت‌هایی مبنی بر رفع فیلتر شدن فیس بوک و دسترسی کاربران دسترسی به شبکه‌های اجتماعی بدون استفاده از فیلترشکن شنیده می‌شد.
نامه‌رسان یا PushMail، سرویسی است که کاربران می‌توانند از طریق پیامک از نامه‌های الکترونیکی جدید خود مطلع شوند؛ به این‌صورت که چنانچه نامه‌ جدیدی در حساب کاربران رایانا دریافت شود، موضوع و آدرس فرستنده آن برای کاربر پیامک خواهد شد. فعالسازی این سرویس برای دارندگان حساب کاربری رایانا از طریق سایت www.rayana.ir و یا ارسال کلمه «rayana» و نام کاربری حساب رایانا از سیمکارت همراه اول به شماره پیامک ۲۰۱۲۳ امکانپذیر است. به گزارش ایسنا، در صورتی که کاربری تمایل داشته باشد این سرویس غیرفعال شود، این امکان نیز در سرویس گنجانده شده است. افرادی که تاکنون به عضویت این ایمیل ایرانی در نیامده‌اند نیز می‌توانند به منظور دریافت راهنمایی،‌ کد Rh را به شماره پیامک ۲۰۱۲۳ ارسال نمایند تا پیام راهنمایی به‌صورت رایگان برایشان ارسال شود و در ادامه در صورت تمایل از طریق پیامک ضمن ایجاد یک حساب کاربری، سرویس نامه‌رسان را نیز فعال سازند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر