در حال خواندن
فیس‌بوک روزنامه دیجیتال راه ‌انداخت
0

شبکه اجتماعی فیس‌بوک با همکاری Storyful یک سرویس آنلاین برای دسترسی راحت‌تر کاربران و روزنامه‌نگاران به مهم‌ترین اخبار روز راه انداخت که به مثابه یک روزنامه دیجیتال است.
نود آی سی تی – پایان هفته گذشته فیس‌بوک از سرویس جدیدی به نام FB Newswire رونمایی کرد. این سرویس که در آدرس www.newsroom.fb.com، در فیس‌بوک در صفحه www.facebook.com/FBNewswire و در توییتر @FBNewswire در دسترس کاربران است تازه‌ترین رخدادها و مهم‌ترین اخبار را همراه با عکس و فیلم منتشر می‌کند.www.storyful.com اعلام کرده از آنجایی که بیش از یک میلیارد نفر به فیس‌بوک دسترسی دارند و پیگیر اخبار هستند، همکاری storyful و فیس‌بوک می‌تواند راه آسان‌تری به نام FB Newswire برای کاربران به خصوص روزنامه‌نگاران و اتاق‌های خبر برای دسترسی سریع به اخبار مهم سراسر دنیا ایجاد کند.این اولین بار است که یک شبکه اجتماعی منبع رسمی و اصلی برای دسترسی به اخبار در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به گزارش فناوران، Storyful سرویس آنلاینی است که از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک برای استخراج اخبار استفاده می‌کند. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر