در حال خواندن
فعالیت اپراتور فیبرنوری زیر ذره بین رگولاتوری
0

رگولاتوری بر فعالیت اپراتور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) نظارت می‌کند.
 
نود آی سی تی – حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات با بیان این مطلب گفت: پروانه شرکت ایرانیان نت، مجری ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) از دی ماه سال گذشته لازم‌ الاجرا شده و این شرکت برای پیاده‌سازی و بهره‌برداری شبکه فیبرنوری هیجده ماه فرصت دارد.
وی افزود: این شرکت پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری در کشور را آغاز کرده و در فاز اول هفت شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و قم به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری تا پایان مرداد امسال در مشهد و تهران عملیاتی می‌شود، بیان کرد: با ایجاد شبکه دسترسی از طریق فیبرنوری، ظرفیت دسترسی کاربران نهایی به اینترنت در کشور افزایش یافته و کاربران از طریق این شبکه می‌توانند دسترسی مناسبی به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر