در حال خواندن
فعالسازی پیامک انبوه برای آژانس های مسافرتی رایگان شد
0

ارائه کننده سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت، طرح فعالسازی رایگان سامانه پیامکی ۰۲۱ و ۰۲۶ را ویژه آژانس های مسافرتی در نظر گرفته است.

نود فناوری – کلیه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان های تهران و کرج می توانند طی بهمن ماه با مراجعه به سایتAsanak.ir نسبت به فعالسازی اعتباری سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت خود به صورت رایگان اقدام نموده و با شرایط ویژه از سامانه ارسال و دریافت پیامک انبوه اینترنتی و امکانات این سرویس بهره مند شوند.
سرویس ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت این امکان را به مشترکان می دهد تا با شماره تلفن ثابت خود و با پیش شماره ۰۲۱ و ۰۲۶ در هر ساعت از شبانه روز و از هر کجای دنیا به ارسال و دریافت پیامک بپردازند.
از مزایای این سامانه می توان به سرعت و کیفیت بسیار بالای ارسال، عدم اشغال شدن خط تلفن، پاسخگوی خودکار پیامکی (Auto reply)، بانک شماره های متنوع، ارائه وب سرویس (API)، سرویس ارسال پیامک به ایمیل (sms2email) و ارسال ایمیل به پیامک (email2sms)، فعالسازی هم زمان چند شماره روی یک پنل، گزارش گیری آنلاین گرافیکی، دفترچه تلفن و خرید اعتبار آنلاین پیامک اشاره کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر