در حال خواندن
فروش ۴۶۰ میلیون گوشی هوشمند هوآوی در چین
0

پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۷ میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازار چین به ۴۶۰ میلیون دستگاه برسد.
به گزارش موبنا، با فروش ۴۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند چینی تا چهار سال آینده میزان فروش این مدل دستگاه‌ها با تعداد گوشی‌های ساده برابر می‌شود.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC، چین بیش از یک میلیارد کاربر تلفن همره دارد که در حال تغییر دستگاه‌هایشان از ساده و معمولی به گوشی‌های هوشمند هستند.
میانگین قیمتی که برای گوشی‌های هوشمند چینی در نظر گرفته شده ۱۶۰ دلار است.
گزارش‌ها حاکی است سامسونگ، اپل، زدتی‌ایی و هواوی در طول سال ۲۰۱۲ در مجموع ۲۱۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساندند که نسبت به سال ۲۰۱۱ رشد دوبرابر داشت.
فروش گوشی‌های هوشمند در چین ۵۸.۸ درصد کل گوشی‌های فروخته شده سال ۲۰۱۲ را تشکیل داد و انتظار می‌‌رود این رقم در سالجاری به ۷۸.۴ درصد و تا سال ۲۰۱۷ به ۹۰.۱ درصد برسد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر