در حال خواندن
فروش پهنای باند به مخابرات بدون پرداخت بدهی ممکن نیست
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، تا زمانی که شرکت مخابرات مبلغ قابل توجه ای از بدهی ۴۵۰ میلیاردی خود را نپردازد فروش پهنای باند همچنان متوقف می ماند.
نود آی سی تی – مهدی خدایی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران ۷۰ میلیارد تومان در دو فقره چک ۳۰ میلیارد تومانی و ۴۰ میلیارد تومانی به زیرساخت ارایه کرده است و صدور چک ۷۵ میلیارد تومانی به هیچ وجه صحت ندارد.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور رهایی از پرداخت بدهی ها به هیچ وجه مشخص نکرده این مبلغ را برای کدام صورتحساب پرداخت کرده است و هر بار که ما اعلام می کنیم بدهی بخش لینک، پاور، پهنای باند و سایر موارد را پرداخت نکرده اید اعلام می کنید مبالغ قبلی برای همین بخش از بدهی پرداخت شده است.
وی گفت: براساس تصمیم مدیران ارشد شرکت زیرساخت تصمیم بر این است، تا زمانی که مخابرات بخش اصلی بدهی خود را نپردازد نه تنها با آنها مذاکره نمی کنیم بلکه پهنای باند نیز به آنها نمی دهیم.
وی افزود: اینکه زیرساخت خدماتی را ارایه دهد و حال مخابرات بدون پرداخت هزینه های آن پس از چند سال باز هم سعی بر غیر شفاف کردن مشکلات در فضایی ابهام آمیز کند اصلا پذیرفته نیست.
مدیرکل روابط عمومی شرکت زیرساخت با بیان اینکه حتی از سمت مدیران مخابرات اعلام نشده که مبلغ مورد تایید آنها از ۴۵۰ میلیارد تومان صورتحساب ما چقدر است، گفت: این نشان می دهد که مخابرات به دنبال تعامل نیست چرا که اگر این طور بود شفاف اعلام می کردند ما فلان مبلغ را قبول داریم و آن را کامل پرداخت می کنیم و پس از آن در مورد اختلاف نظرهای مالی با مذاکرات فی مابین مشکل را حل می کنیم.
خدایی افزود: تا زمانی که مخابرات به این روش ادامه دهد و اقدام به شفاف سازی کامل نکند ما هیچ تغییری در رویه فعلی نخواهیم داد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر