در حال خواندن
فروش ویژه وایمکس مبین نت؛ تا ۱۵ شهریور
0

شرکت ارتباطات مبین نت در نظر دارد با آغاز فصل تابستان اقدام به فروش ویژه طرح های اشتراکی یکساله به همراه مودم وایمکس با قیمتی استثنایی کند.
نود فناوری – متقاضیان می توانند تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه تنها با پرداخت ۱۳۰ هزار تومان، طرح اشتراکی با سرعت ۴ مگابیت و حجم دانلود ۳۰ گیگابایت را به همراه مودم دریافت کنند.براساس این گزارش، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر؛ ثبت نام و خرید، می توانند به وب سایت مبین نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده یا از طریق مراجعه حضوری به کلیه عوامل فروش در سراسر کشور نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند. همچنین کارشناسان مبین نت از طریق سرشماره ۱۵۷۵ به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به کلیه پرسش ها و ارایه راهکارهای دریافت خدمات اینترنتی مناسب هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر