در حال خواندن
فروش سیم کارت سوخته رایتل، سه برابر قیمت واقعی
0

با وجود هشدارهای چندین باره اپراتور سوم تلفن همراه در مورد سوء استفاده برخی از سود جویان با استفاده از نبود آگاهی کافی از مشترکان، یک سیم کارت سوخته را به سه برابر قیمت واقعی می‌فروشند.
نود آی سی تی – مدتی است افراد سودجو در تماس تلفنی با شهروندان به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارت های رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می کنند که در برخی از موارد این سیم کارت ها سوخته و غیرقابل استفاده است.
تاکنون چندین بار روابط عمومی رایتل در مورد خرید سیم کارت های این اپراتور خارج از شبکه رسمی هشدار داده و اعلام کرده است که فروش سیم کارت های رایتل خارج از شبکه رسمی مورد تایید این اپراتور نیست.
حمید طاهردوست، مدیر روابط عمومی رایتل در این باره گفت: رایتل ۲ هزار و ۳۰۰ نقطه فروش در سراسر کشور دارد و مردم می توانند به نمایندگی های رسمی این اپراتور برای خرید سیم کارت مراجعه کنند.
وی در مورد نحوه دسترسی افراد سودجو به سیم کارت های رایتل گفت: سودجویی در حوزه سیم کارت های اعتباری رایتل اتفاق می افتد، هر فردی می تواند سیم کارت اعتباری رایتل را به قیمت رسمی ( ۲۰ هزار تومان ) بخرد و سپس آن را به چند برابر قیمت واقعی به افراد دیگر به بهانه مشابهت با شماره تلفن وی بفروشد.
طاهر دوست در مورد تعقیب قضایی این گونه موارد از سوی رایتل افزود: دستگاه قضایی موضوع را با حضور شاکی خصوصی پیگیری می کند و از آنجایی که رقم این نوع سودجویی ها ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است، افراد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند.
به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی رایتل با بیان اینکه قیمت سیم کارت دایمی رایتل ۱۲۰ هزار تومان، سیم کارت اعتباری ۲۰ هزار تومان و سیم کارت دیتا نیز ۲۰ هزار تومان است، از کلیه هموطنان درخواست کرد از پاسخگویی به این قبیل تماس ها خودداری کنند و مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره ۲۹۲۰-۰۲۱ جهت پیگیری قانونی اطلاع دهند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر