در حال خواندن
فرصت طلایی خرید سیمکارت دائمی با بسته‌های «خوش آمدگویی ویژه»
0

“از هر جهت خوش آمدید” نام بسته تشویقی است که توسط شرکت ارتباطات سیار ایران برای آندسته از کسانی که اقدام به خرید سیمکارت های دائمی می کنند و یا اینکه سیمکارت های دائمی خود را فعال می کنند، درنظر گرفته شده است.

همانطور که از نام این طرح پیداست، هدایای آن شامل اینترنت، مکالمه و پیامک می شود. یعنی برای کسانی که به این طرح می پیوندند تخفیف های ویژه ای هم برای اینترنت و هم برای مکالمه و پیامک درنظر گرفته شده است. در واقع این طرح واقعا فرصت طلایی برای تهیه سیمکارت‌های دائمی همراه است.

برای آشنایی با این طرح در ادامه به بسته های تشویقی موجود در آن می پردازیم:

۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه

با توجه به مصرف روزافزون اینترنت به ویژه در ایام کرونایی یکی از جذابترین بخش های طرح “از هر جهت خوش آمدید” ، ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت یک ماه است. این بسته اینترنت که حاوی ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان است، مهلت استفاده از آن ۳۰ روز درنظر گرفته شده است و به صورت خودکار در زمان فعالسازی سیمکارت فعال می شود.

امکان فعالسازی همزمان کلیه بسته های اینترنت با این بسته وجود دارد و استعلام این بسته با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع»، مراجعه به پورتال و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

مکالمه با تعرفه نیم‌بها

این بخش از طرح برای کسانی که به مکالمات تلفنی علاقمندند یا به آن نیاز دارند، بسیار جذاب است، چون در طرح “از هرجهت خوش آمدید” برای مخاطبانش نرخ مکالمه درون شبکه و ثابت را به مدت ۱۸۰ روز پس از فعالسازی نیم بها درنظر گرفته است.

امکان فعالسازی همزمان این طرح با بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

استعلام این طرح نیز از طریق شماره گیری ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۳۰ مربع، مراجعه به پورتال و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

پیامک هدیه

در طرح “از هرجهت خوش آمدید” بسته هدیه پیامکی شامل پیام های فارسی و انگلیسی درنظر گرفته شده است. این بسته که به صورت خودکار در ۶ ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می شود، شامل ۱۰۰ پیامک رایگان در ماه به مدت ۶ ماه می شود. در واقع خریداران این طرح از ۶۰۰ پیامک رایگان در طی ۶ ماه بهره مند می شوند.

همزمان می توان این بسته را با بسته پیامک همراهی و یا سایر بسته های پیامک و ترکیبی فعال کرد و استعلام این بسته نیز از طریق شماره گیری ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۳۰ مربع، پورتال و اپلیکیشن همراه من نیز امکان پذیر است.

برای کسانی که به هر دلیل سیمکارت های دائمی همراه اول را به سیمکارت های سایر اپراتورها ترجیح می دهند و قصد خرید دارند طرح “از هر جهت خوش آمدید” با هدایایی که شرح آن رفت می تواند جذاب باشد. آنها می توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید سیمکارت دائمی با بسته های مذکور کنند.

فروشگاه آنلاین همراه اول در نشانی shop.mci.ir قرار دارد.

 

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر