در حال خواندن
فرستادن فایل با سرعت نجومی+دانلود
0

این برنامه به شما اجازه می دهد تا چیزی حدود ۱۲۰ عکس، ۳۰ آهنگ و یا یک فیلم با کیفیت بالا را در حدود ۱ دقیقه به راحتی انتقال دهید.
یکی از مشکلات انتقال فایل بین دو گوشی موبایل سرعت پایین جابجایی است. در برخی موارد جابجایی آنقدر به طول می‌انجامد که طرفین از فرستادن فایل منصرف می‌شوند.با آمدن تکنولوژی‌های مختلف هم این مشکل برطرف نشد و همچنان سرعت جابجایی به کندی انجام می‌شود. در این گزارش به معرفی نرم‌افزاری می‌پردازیم که سرعت نجومی را برای جابجایی فایل به شما ارائه خواهد کرد.Zapayaبا Zapya می توانید فایل های خود را با سرعت بی نظیری با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. ارسال فایل بین دو دستگاه از طریق بلوتوث آسان است ولی زمانی که حجم فایل زیاد باشد این کار معمولا زمان گیر خواهد شد. به کمک Zapya شما می توانید فایل های خود را با سرعت ۲MB بر ثانیه ارسال نمایید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا چیزی حدود ۱۲۰ عکس، ۳۰ آهنگ و یا یک فیلم با کیفیت بالا را در حدود ۱ دقیقه به راحتی انتقال دهید. همچنین این برنامه امکان ارسال گروهی را نیز فراهم می کند و شما قادر خواهید بود تا یک فایل را برای چند نفر به طور هم زمان بفرستید.روش استفاده از برنامه:نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه ی جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که برروی connect to friends کلیک میکنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند.پس از ساخت گروپ گزینه ی connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند.دانلود

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر