در حال خواندن
فاز اول ۳G همراه اول تا بهمن تکمیل می‌شود
0

مدیرعامل همراه اول با اعلام آخرین وضعیت ارتقای شبکه این اپراتور به نسل ۳ و بالاتر گفت: تا پایان دی‌ماه فاز اول و برنامه نصب ۹۰۰ سایت ۳G تکمیل می‌شود و از بهمن‌ماه فاز ۲ توسعه را آغاز می‌کنیم، اما علیرغم نصب همزمان سایت‌های ۳G و ۴G راه‌اندازی نسل ۴ پس از راه‌اندازی کامل ۳G انجام خواهد شد.
نود آی سی تی – وحید صدوقی با بیان این مطلب گفت: اولویت همراه اول در راه‌اندازی نسل ۳ تلفن همراه است. این اپراتور بیش از ۶۰ میلیون مشترک دارد و با انتقال بخشی از مشترکان از نسل ۲ به نسل ۳ که خدمات مکالمه و دیتا را از این پس در نسل ۳ دریافت خواهند کرد باید آموزش‌های لازم برای استفاده صحیح از این نسل به مشترکان داده شود.مدیرعامل همراه اول افزود: پس از راه‌اندازی کامل نسل ۳، نسل ۴ این اپراتور راه‌اندازی خواهد شد.وی ادامه داد: برنامه همراه اول برای نصب ۹۰۰ سایت تا پایان دی ماه تکمیل می‌شود و در بهمن ۹۳ با تکمیل فاز یک فاز ۲ توسعه برای نصب سایت‌های نسل ۳ در این اپراتور آغاز خواهد شد.وی با بیان اینکه نصب سایت‌های نسل ۴ همزمان با نصب سایت‌های نسل ۳ در ۱۵ شهر آغاز شده گفت: اما راه‌اندازی نسل ۴ بعد از راه‌اندازی کامل نسل ۳ خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر