در حال خواندن
عکس نسخه ویژه المپیک ریو گلکسیS7 با طراحی جدید لبه ها
0

شرکت سامسونگ تصمیم دارد در تاریخ ۲۰۱۶.۷.۷ گوشی جدید گلکسی S7 را که به صورت اختصاصی برای بازی های المپیک ریو طراحی شده رونمایی کند.
نود فناوری – براساس گزارش های منتشر شده در داخل لبه گلکسی S7 نسخه المپیک، انتظار تغییر اساسی در ظاهر آن را نداشته باشید چرا که ساسونگ قصد دارد با استفاده از نواری زرد رنگ در اطلاف دکمه خانه و استفاده از رنگ های قرمز، آبی و سبز در پشت گوشی که مختص رنگ های لوگوی المپیک است به صورتی ظریفی استفاده کند.طبق اطلاعات داده شده سامسونگ قرار است در این گوشی اپلیکیشن های کاربردی مربوط به المپیک ریو را نیز در اختیار کاربرا قرار دهد.این اولین بار است که سامسونگ برای بازی های المپیک اقدام به تولید با یک تلفن نسخه ویژه می کند. البته این کمپانی چهار سال پیش، تعداد محدودی از گوشی Galaxy SIII و گلکسی نوت برای المپیک ۲۰۱۲ تولید شد و یک نسخه ویژه از گلکسی نوت ۳ نیز به منظور المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ طراحی کرد.این گوشی در ۱۷ تیرماه رونمایی خواهد شد و برای مشخص شدن قیمت نهایی این محصول باید تا آن زمان منتظر ماند.منبع: phonearena

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر