در حال خواندن
علت صف طولانی پشتیبانی اینترنت مخابرات
0

معاون مخابرات تهران در خصوص علت طولانی بودن زمان انتظار در ۲۰۲۰، گفت: ۲۰ درصد ترافیک ۲۰۲۰ کاذب است؛ به این معنی که مشترکان برای کسب اطلاع از موضوعات متعدد و خارج از موضوع پشتیبانی اینترنت نیز با ۲۰۲۰ تماس می‌گیرند.
میپنا – محمد
رضا بیدخام، در پاسخ به گلایه از طولانی بودن مدت زمان انتظار سامانه
پشتیبانی ADSL مخابرات، گفت: طبق آخرین گزارش ها مدت زمان انتظار در سامانه
۲۰۲۰ حدود ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) است که در ساعات شلوغی این زمان تا ۴ دقیقه
نیز افزایش می یابد.به گزارش فارس، زمان انتظار شرکت های خصوصی اینترنت حدود ۳۰ ثانیه است.معاون فروش شرکت مخابرات استان تهران توضیح داد: شلوغی و پیک ترافیک سامانه ۲۰۲۰ در ساعت ۱۰ تا ۱۲ هر روز است. وی
در توضیح علت شلوغی این سامانه توضیح داد: در بررسی ها دریافتیم که ۲۰
درصد ترافیک ۲۰۲۰ کاذب است؛ به این معنی که مشترکان برای کسب اطلاع از
موضوعات متعدد و خارج از موضوع پشتیبانی اینترنت نیز با ۲۰۲۰ تماس می
گیرند. برای مثال نحوه جابه جایی خط تلفن یا دریافت ریز مکالمات را از ۲۰۲۰
سوال می کنند.بیدخام همچنین در پاسخ به این سوال که چندی است در
سامانه ۲۰۲۰ پس از اعلام مشکلات از سوی مشترکان، به جای رفع درحال مشکل، به
آنها گفته می شود که به زودی با آنها تماس گرفته خواهد شد، چرا این تغییر
رویه ایجاد شده است، گفت: در برخی مواقع این کار انجام می شود. هدف از این
اقدام پاسخ گویی حرفه ای و تخصصی به مشکل کاربر است. همچنین با این کار
تلاش می کنیم سوالاتی که مربوط به پشتیبانی شبکه ADSL است سریع‌تر وارد صف
شود و زمان انتظار برای آنها کاهش یابد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر