در حال خواندن
علت اختلال در اینترنت رایتل
4

اینترنت اپراتور سوم تلفن همراه شامگاه گذشته برای ساعاتی با اختلال مواجه شد.
روابط عمومی رایتل اعلام کرد: به منظور بهینه‌سازی شبکه از ساعات ۲ امروز به مدت یک ساعت و نیم تا دو ساعت در نقاط مختلف تهران اختلالاتی داشتیم که البته این اختلالات به قطعی کامل منجر نشد. این روابط عمومی با تاکید بر این‌که این موضوع به دلیل بهینه‌سازی شبکه رایتل رخ داده، اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت اینترنت این اپراتور هیچ مشکل و اختلالی ندارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۱۰ در ۰۳:۴۰

    آقا این چه حرفیه از شامگاه گذشته چیه الان دو هفته است اعصاب مارو بهم ریخته .
    من یکی از مشترکان قم هستم آنتن گوشیم همیشه پر اما اینترنتش همش قطع و و وصل میشه . واقعا دیگه خسته شده ازش

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۶-۳۱ در ۰۷:۳۵

    از شام گاه گذشته نه و از ظهرگاه روز پیش!!
    به مدت یک ساعت و نیم نه و به مدت یک روز و نیم فعلا!!
    دقت کن مجید جان دلبندم!!
    البته من به شدت نارضایتی دوست بالاییمون نیستم اما توی عصر ارتباطات قطعی اینترنت به مدت نا مشخص اصلا توجیه پذیر و حرفه ای نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۷-۰۱ در ۰۹:۵۰

    سلام من الان دوروزتمام درمحدوده کرج زندگی میکنم وازرایتل استفاده میکنم خط رایتل من درحال حاضرازشبکه رومینگ داره استفاده میکنه یعنی حتی انتن دهی رایتل روهم نداره وهزینه تماس یکونیم برابره جواب این مسعله روکی میده؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۲-۰۴ در ۰۵:۲۰

    دروغ . اینترنت من هم در تهران هم در دماوند دچار مشکل هست و با وجود انتن پر باز هم قطع و وصل میشود . لطفا اطلاع رسانی کنید تا درستش کنن .

ارسال یک نظر