در حال خواندن
عرضه گوشی هوشمند با دو سیستم‌عامل همزمان
0

سایت‌های اینترنتی نخستین تصاویر از گوشی هوشمندی را منتشر کرده‌اند که به صورت همزمان شامل دو سیستم‌عامل اندروید و فایرفاکس می‌شود.
نود آی سی تی – این گوشی هوشمند ظاهری شبیه به دیگر محصولات موجود در بازار دارد و برای آن نمایشگر لمسی، کلیدهای اصلی مخصوص منوی داخلی و دوربین دیجیتالی در قسمت پشتی در نظر گرفته شده است.
باید توجه داشت که ظاهر بیرونی این گوشی هوشمند مورد توجه قرار نگرفته است و از این نظر می‌توان آن را شبیه به دیگر محصولات موجود در بازار دانست. نکته قابل ملاحظه در مورد این گوشی هوشمند نرم‌افزار داخلی آن است که می‌تواند فعالیت‌های خود را بین دو سیستم‌عامل موجود تغییر دهد.
این گوشی هوشمند که نخستین بار چند ماه قبل توسط مرکز خبری Geeksphone معرفی شد نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی دارد و مبتنی بر پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل فعالیت می‌کند.
هنوز به درستی مشخص نیست مدل نهایی این محصول به عنوان یک گوشی هوشمند با دو سیستم‌عامل مجزا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد یا به عنوان یک ابزار کاربردی توسط مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری استفاده می‌شود تا بتوانند فرآیند استفاده از ابزارهای خود روی سیستم‌های عامل مختلف را مورد سنجش قرار دهند.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر