در حال خواندن
عرضه مدل ۳۰ هزار دلاری ساعت اپل
0

در حالی که برخی ناظران بازار عرضه مدل پنج هزار دلاری ساعت اپل را شگفت‌آور می‌دانند، قرار است مدلی از این ساعت که ۳۰ هزار دلار قیمت دارد هم عرضه شود.
نود آی سی تی -شرکت Mervis Diamond Importers قصد دارد با همکاری اپل مدلی خاص از ساعت هوشمند اپل را روانه بازار کند که دارای روکش طلا بوده و قیمت دقیق آن ۳۰۱۵۰ دلار است.علاقمندان می‌توانند برای پیش خرید این ساعت اقدام کنند تا پس از عرضه عمومی ساعت یاد شده نسبت به دریافتش اقدام نمایند.در حالی که اکثر ساعت های هوشمند اپل در مدل های نسبتا ارزان قیمت چندصد دلاری عرضه می شود ۵ تا ۱۰ مدل لوکس آن هم برای جلب رضایت افراد ثروتمند در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. با این حال برخی معتقدند حتی عرضه مدل ۳۵۰ دلاری ساعت اپل هم منطقی نیست و نباید برای چنین محصولی قیمتی بالا در نظر گرفت.شرکت Mervis Diamond Importers پیش از این مدلی ۲۰ هزار دلاری از تبلت آی پد را هم برای فروش عرضه کرده بود که البته با استقبال گسترده ای مواجه نشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر