به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، طرحهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده ۱۱۸ در جهت خودکفا کردن این سامانه است.
نود آی سی تی – داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در توضیح طرحهای تبلیغاتی در نظر گرفته برای اپراتور ۱۱۸به دو نوع تبلیغ اشاره کرد و ادامه داد: در طرحی از تبلیغات هنگامی که فرد برای حداکثر پنج ثانیه در انتظار دریافت شماره مورد نظر توسط اپراتور است، تبلیغ یا پیامی را میشنود و در طرح دیگر که برنامه کارت ویزیت در نظر گرفته شده است، پس از اخذ شماره از اپراتور، در صورت تمایل فرد میتواند پیام را دریافت کند.
او افزود: طرح کارت ویزیت بدین صورت است که مثلا از فرد خواسته میشود در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره سازمان یا محل شماره خاصی را شمارهگیری کند.
زارعیان درباره توسعه زیرساختی مولتی مدیاها در مراکز شهری نیز به فرآیند توسعه در شبکه مخابرات اشاره کرد و گفت:حرکت به سوی توسعه از برنامههای دایمی شرکت است و خوشبختانه شبکه کاملی داریم و با توجه به تقاضاها نیز پیگیر پیشرفت همچنان شرکت مخابرات ایران و برنامههای آن هستیم.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر