در حال خواندن
طرح عظیم هم‌کدسازی بی‌نقص اجرا شد
0

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد به نحویکه هیچگونه شکایتی از طرف مشترکان نداشته‌ایم.
نود آی سی تی – سید مصطفی سیدهاشمی در نشست کاری مدیران مجموعه مخابرات درباره بازدهی و سودآوری این شرکت گفت: هر کاری که در آن سوددهی نباشد سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود. ما یک شرکت تجاری هستیم که قانون تجارت، سود و زیان در آن حاکم است، پس انتظار ما از همه مدیران این است که خدمات با کیفیت بالا عرضه کنند و در معاملات باید صلاح مخابرات و مردم دیده شود.وی با بررسی عملکرد سود و زیان ۳۰ استان کشور در شش ماهه گذشته خاطرنشان کرد: در اکثر استان‌ها عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم و در بعضی از استان‌ها نیز به سوددهی مورد انتظار نرسیده‌ایم که با بررسی و اعزام بازرسان به تمامی استان‌ها درصدد استانداردسازی و رسیدن به نتایج مطلوب هستیم.او با اشاره به اجرای موفق طرح همکدسازی در استان‌ها و حذف بیش از ۱۲ هزار کد بین شهری گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد به نحویکه هیچگونه شکایتی از طرف مشترکان نداشته‌ایم.رئیس هیئت مدیره مخابرات گفت: عملکرد ما در شش ماهه سال‌جاری بیش از تعهد و پیش‌بینی بورس بوده است و انتظار می‌رود تا پایان سال بتوانیم تحقق عملکردی بالای ۱۰۰ درصد داشته باشیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر