در حال خواندن
طرح تعطیلی ادارات اردبیل در روز پنج شنبه اجرایی می شود
0

هوشنگ محمدی اظهار داشت: به دنبال تصمیم استاندار اردبیل مبنی بر تعطیلی روزهای پنج شنبه دستگاه های دولتی و اداری به محض دریافت این ابلاغ دستگاه ها و نهادهای شهرستان خلخال به غیر از نهادهای خدمات رسان مانند آتش نشانی، اورژانس و موسسات مالی و بانک ها روزهای پنج شنبه تعطیل خواهند شد.
وی عنوان کرد: به منظور توجه به فرهنگ تحکیم خانواده و حضور سرپرست خانواده در کنار فرزندان تعطیلی روز پنج‌شنبه فرصت مناسبی است تا به خانواده به عنوان یک مجموعه حیاتی توجه شده و نیاز‌های خانواده برطرف شود.
رئیس شورای اداری شهرستان خلخال افزود: ساعات کاری فعلی کارکنان دستگاه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز شده و ۱۴:۳۰ پایان می‌گیرد و در صورت دریافت این ابلاغ ساعات کاری کارکنان تا ساعت ۱۵ عصر ادامه خواهد یافت.
محمدی ادامه داد: این طرح پیش از این در تهران و برخی از استان‌های کشور اجرا شده بود و شهرستان خلخال نیز آمادگی اجرای این طرح را دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال پایبندی به نظم و مقررات کاری در دستگاه‌ها را از جمله وظایف کارکنان و مدیران دستگاه‌ها عنوان کرد و خواستار جدیت دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم به عنوان یک وظیفه در دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر