در حال خواندن
صورت‌حساب پیامکی مشترکان همراه اول ارسال شد
0

از روز چهارشنبه ششم آذرماه، ‌ارسال صورت‌حساب پیامکی مهر و آبان ماه مشترکان دایمی همراه اول در سراسر کشور، آغاز شده است.
نود آی سی تی – براساس این گزارش همراه اول اطلاع‌رسانی صورت‌حساب مشترکان دایمی خود را به دو صورت «ماهانه» (از طریق پیامک، پورتال و سامانه اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰) و نیز «دو ماه یک‌بار» (از طریق ارسال قبوض کاغذی به نشانی مشترکان) انجام می‌دهد.
در مهرماه سال جاری از آنجا که تاخیر در نهایی شدن تعرفه مکالمات، موجب تاخیر در ارسال صورت‌حساب دو ماهه کاغذی دوره سوم (مرداد و شهریور ماه) شده و درنهایت به ارسال آن با همان تعرفه‌های سال ۸۲ در پایان مهرماه انجامید؛ صورت‌حساب پیامکی یک ماهه مهرماه، به دلیل جلوگیری از تداخل با صورت‌حساب کاغذی ماه‌های مرداد و شهریور، برای مشترکان ارجمند همراه اول ارسال نشد.
این گزارش ادامه می‌دهد، اکنون که زمان ارسال صورت‌حساب پیامکی آبان ماه فرا رسیده است، به دلیل عدم ارسال پیامک صورت‌حساب مهرماه؛ صورت‌حساب پیامکی فعلی، شامل کارکرد مهرماه مشترکان نیز است و به همین دلیل در متن پیامکی ارسالی، به جای عبارت «قبض آبان»، عبارت «قبض منتهی به آبان»، درج شده است. به عبارت دیگر، پیامک مذکور شامل قبوض ماه‌های مهر و آبان مشترکان است که قبض کاغذی آن نیز در روزهای آینده ارسال می‌شود.
همراه اول یک بار دیگر به مشترکان خود اطمینان داده است که هیچ تغییری در تعرفه سیم‌کارت‌های دایمی صورت نگرفته و مبنای صدور صورت‌حساب، همچنان تعرفه مصوب سال ۱۳۸۲ است. چنانچه مشترکان مایل باشند می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی تلفن ثابت یا سایت اینترنتی mci.ir و دریافت ریز مکالمه، از رعایت دقیق این موضوع اطمینان حاصل کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر