در حال خواندن
صورتحساب خود را در مهلت مقرر پرداخت کنید
0

شرکت مخابرات استان تهران از مشترکان تلفن ثابت خواست تا مبلغ قبض صورتحساب تلفن خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند تا موجب قطع تلفن، اتلاف وقت و پرداخت هزینه وصل مجدد نشود.
نود آی سی تی – ولی الله سعیدیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با بیان این گفت: به دلایل مختلفی چون عدم پرداخت صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت مقرر، سوء استفاده از تلفن و ایجاد مزاحمت برای مشترکان دیگر، دخالت در سیم کشی و منصوبات، تغییر مکان غیرمجاز و گرفتن انشعاب، دستور مراجع قضایی به سبب وجود شاکی، خرابی تلفن و یا استفاده از تلفن های غیرمجاز، تلفن مشترکین دچار قطعی می شود.
وی با بیان اینکه صورتحساب تلفن هر دو ماه یک بار صادر و برای مشترکان ارسال می شود، گفت: برای مشترکان با کارکرد بالا، صورتحساب میان دوره ای از طریق سامانه ۱۸۱۸ به صورت پیام اخطار بدهی اعلام می شود.
سعیدیان افزود: مشترکان تلفن ثابت می توانند در صورت عدم دریافت صورتحساب تلفن ثابت خود با تماس با سامانه ۱۸۱۸ در روزهای پانزدهم ماه های فرد سال از میزان کارکرد خود مطلع شوند و از همین طریق نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
سعیدیان ادامه داد: در صورت قطع تلفن به دلیل پرداخت نکردن صورتحساب در مهلت مقرر برای وصل مجدد مشترکان می توانند از طریق سایت به نشانی www.tct.ir و یا سامانه ۱۸۱۸ از میزان بدهی کارکرد هزینه مطلع و نسبت به پرداخت و وصل مجدد تلفن اقدام و یا با آخرین قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کرد.
وی افزود: در صورت پرداخت صورتحساب از طریق سامانه ۱۸۱۸ نیازی به مراجعه به مرکز نیست و تلفن قطع شده بلافاصله پس از پرداخت بدهی وصل می شود.
سعیدیان ضمن اعلام اینکه در صورت عدم پرداخت صورتحساب، تلفن مشترک بدهکار قطع و پس از طی مراحل قانونی تخلیه و سلب امتیاز می شود گفت: در آن صورت نام مشترک در لیست سیاه درج و از ارایه هرگونه سرویس مخابراتی به وی جلوگیری می شود.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران بیان کرد: قبض های دارای بدهی قبلی فاقد مهلت پرداخت هستند به همین دلیل لازم است آن دسته از مشترکان بلافاصله پس از پرداخت وجه مربوطه برای وصل مجدد و یا جلوگیری از قطع تلفن خود با در دست داشتن قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کنند. تنها مشترکانی که از طریق سامانه ۱۸۱۸ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام می کنند نیازی به مراجعه به مرکز مخابرات نخواهند داشت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر