در حال خواندن
شوخی روزنامه قانون با وزیر ارتباطات
0

رییس جمهور: داشتم از ناهار برمی‌گشتم که واعظی را دیدم. گفتم: «آفرین پسر، راضی‌ام ازت. از جنجال سبد کالا و صحبت‌های من استفاده کردی خوب خودتو قایم کردی تا مردم وعده‌های اینترنتی رو که دادی فراموش کنن‌ها.»
گفت: «ما اینیم دیگه دکتر! تازه درست وعده مبهم و بدون انقضا دادن رو هم یاد گرفتم. زمان تحقق وعده ندادم و همینطور کلی گفتم: «با سه گروه از دانشگاه‌های مختلف برای اجرای طرح فیلترینگ هوشمند قرارداد منعقد کردیم. توی این طرح فیلترینگ تنها شامل سایت‌های غیراخلاقی می‌شه. نگفتیم کدوم دانشگاه‌ها. کلی دانشگاه داریم و اینطوری کسی هم صداش درنمیاد بگه حرف وزیر صحت نداره و طرحی در حال بررسی به ما محول نشده!» گفتم: «آفرین خوبه. ولی وعده محدودیت فیلترینگ به سایت‌های غیراخلاقی خطرناکه. سایت‌های سیاسی رو که نمی‌تونیم باز کنیم.» لبخند زیرکانه‌ای زد و گفت: «ببینید، دقت کرده باشید همه رسانه‌های ایران و جهان، اخبارشون با چندتا رسانه معتبر ما مثل صداوسیما و فارس و رجا و اینها، فرق داره. اونها یه چیزی می‌گن، اینها یه چیز دیگه. از اونجایی که رسانه‌هایی که اسم بردم قابل اعتمادن، پس رسانه‌های مقابل همه دروغ می‌گن. دروغ هم یک کار غیراخلاقیه. ما هم فقط غیراخلاقی‌ها رو فیلتر می‌کنیم دیگه.»

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر