در حال خواندن
شماره های تلفن ثابت در تمام استان‌ها هم کد می شود
0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های این وزارتخانه برای هم کدسازی شماره تلفن های استانی مشترکان در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن نامی در حاشیه چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به استان گیلان در جمع مسوولان شهر آستانه اشرفیه، سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات را صرفه جویی در هزینه ها عنوان کرد و گفت: در این دوره از سفرهای استانی به دنبال تصویب مصویات جدید نیستیم بلکه در صدد تسریع در انجام مصوباتی هستیم که در دوره های قبل مصوب شده است.
وی با تاکید براینکه دولت دهم تلاش دارد در ماه های پایانی این مصوبات را به انجام برساند از هم کدسازی شماره های تلفن مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور خبر داد و گفت: کدهای مشترکان تلفن ثابت در استان گیلان هم کدسازی شده و از این جمله می توان به هم کدی تلفن های شهرهای لوشان و منجیل اشاره کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه خدمات بهتر به مشترکان تلفن ثابت و تبدیل تعرفه بین شهری با مرکز استان به تعرفه شهری، تسریع دسترسی به شبکه های اینترنت و امکان استفاده همه مردم از خدمات مذکور و نیز کاهش هزینه ها و تأثیر مثبت اقتصادی برای مردم گیلان خصوصاً شهرهای کوچک را از مزایای ارزشمند این طرح دانست.
نامی با تاکید براینکه باید برای ارایه خدمات ارتباطی به مناطق محروم بیشتر تلاش کنیم، بیان کرد: حدود ۱۰ هزار و ۶۵۰ روستا در کشور داریم که عموم آنها زیر بیست خانوار جمعیت دارند که خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از طریق ارتباطات بی سیم، به درون این روستاها آمده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر