در حال خواندن
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مجری الکامپ نوزدهم شد
0

در حالی که هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بهمن ماه سال گذشته با ارسال نامه‌ای به حمید صافدل آمادگی خود را برای برگزاری الکامپ نوزدهم اعلام کرد و کماکان در حال رایزنی با مسوولان سازمان توسعه و تجارت برای برگزاری این رویداد مهم صنف رایانه بود، به یک‌باره روز گذشته سند برگزاری این نمایشگاه به نام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی خورد.
 
نود آی سی تی – بنابر اعلام سایت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، این شرکت به عنوان مجری الکامپ نوزدهم انتخاب شده است. البته شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده و تنها نام این شرکت به عنوان مجری الکامپ نوزدهم در سایت قید شده است.
از آنجایی که نام شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تنها برای الکامپ و سه نمایشگاه دیگر به عنوان مجری در سایت آورده شده این‌گونه به نظر می‌رسد که این شرکت برای برگزاری الکامپ  مصمم وجدی است.
شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی پیش از این  پنج دوره مجری الکامپ (یازدهم تا پانزدهم) بوده است، اما نحوه عملکردش توسط کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
هنوز مشخص نیست که هیات مدیره نصر کشور در این رابطه چه نظری خواهد داشت اما به زودی مواضع رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را در فناوران خواهید خواند.
گفتنی است، الکامپ نوزدهم از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر