در حال خواندن
شرکت زیرساخت اوراق مشارکت عرضه می‌کند
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت از مشارکت و سرمایه گذاری مردمی در طرح‌های زیرساختی کشور خبر داد.
نود آی سی تی – مهدی خدایی با بیان اینکه مبلغ نهایی میزان فروش اوراق مشارکت هنوز مشخص نشده است، گفت: بانک مرکزی باید این موضوع را نهایی کند که احتمال می‌دهیم به زودی این مجوز به ما ابلاغ شود.
وی افزود:‌ شرکت ارتباطات زیرساخت به زودی اوراق مشارکت خود را جهت اجرای پروژه‌های ملی زیرساخت مخابراتی عرضه می‌کند.
خدایی گفت: فروش اوراق مشارکت شرکت ارتباطات زیرساخت از اسفند ماه امسال انجام خواهد شد و سود مشارکت این اوراق ۲۰درصد است.
وی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت مؤثر است گفت: این اوراق ۴ ساله، با نام، قابل واگذاری به غیر و معاف از مالیات است.
وی با اشاره به اینکه فروش این اوراق براساس مجوز صادر شده از سوی بانک مرکزی است، افزود: هموطنان می‌توانند این اوراق را از طریق شعب منتخب بانک ملی به عنوان بانک عامل خریداری کنند.
خدایی گفت: زمان واگذاری این اوراق در آینده نزدیک از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر