در حال خواندن
شرکت‌های PAP‌ بی انصافی می‌کنند
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه دایری شرکت‌های PAP از زمان خصوصی شدن مخابرات ۱۴۳ درصد افزایش یافته، واقعا بی انصافی است که هیچ اشاره به این موضوع نمی‌شود و بی دلیل موضوعات ساده را رسانه‌ای می‌کنند.
نود آی سی تی – داوود زارعیان با بیان این مطلب گفت: شرکت‌های PAP در ایام و مناسبت‌های خاص برای جذب مشترک بیشتر اقدام به تبلیغات می‌کنند، به نحوی که مثلا به مناسبت ایام دهه فجر ۵۰ درصد تخفیف می‌دهند. زمانی که تبلیغات به این شکل انجام می‌شود تعداد زیادی تقاضا برای راه‌اندازی سرویس‌ اینترنت و رانژه کردن خطوط از سمت شرکت‌های PAP به مخابرات ارایه می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود پیمانکاران بخش خصوصی مخابرات تمام وقت خود را صرف انجام این رانژه‌ها کنند.
وی افزود: متاسفانه درصد بسیار زیادی از این مشترکان مقطعی هستند و با تمام شدن دوره تخفیف دیگر سرویس خود را تمدید نمی‌کنند. این موضوع با توجه به نرخ یک هزار تومانی که مخابرات در گذشته برای رانژه کردن در نظر گرفته بود موجب شده بود تا حجم زیادی از وقت پیمانکاران مخابرات بابت این موضوع صرف شود.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات گفت: برهمین اساس طبق توافقاتی که با شرکت‌های ندا داشته‌ایم تصمیم گرفتیم که قیمت رانژه خطوط اینترنت پرسرعت را افزایش دهیم.
زارعیان در پاسخ به این سوال که شرکت‌های PAP به این موضوع معترض هستند چرا که آنها مدعی هستند افزایش قیمت رانژه یکی از تعهدات مورد توافق طرفین بوده و مخابرات به سایر تعهدات عمل نکرده است، گفت: ما به توافقاتمان پایبندیم و انجام برخی از این تعهدات نیازمند آماده کردن زیرساخت‌های لازم است که در حال پیاده سازی آنها هستیم.
وی گفت: متاسفانه همکاران ما در شرکت‌های PAP اصلا به این موضوع که پس از خصوصی شدن مخابرات ۱۴۳ درصد میزان دایری آنها بیشتر شده اشاره‌ای نمی‌کنند. این در حالی است که ما در مجموعه مخابرات تمامی تلاش خود را برای همکاری با آنها انجام می‌دهیم.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر