در حال خواندن
شرط بندی بزرگ آیفون ۸ شیشه ای است؟
0

تحلیلگران معتقدند اپل به منظور بازگتی بزرگ در سال آینده بر روی ارایه آیفون تمام شیشه ای متمرکز شده است که امکاناتی همچون صفحه نمایش AMOLED و خمیده را نیز به همراه خود خواهد شد.
نود فناوری – براساس گمانه زنی ها اپل در سری آیفون ۸ تصمیم دارد محصولی متفاوت با امکاناتی همه فن حریف برای علاقه مندان خود عرضه کند.از سوی دیگر شایعه شده اپل برای صفحه نمایشگرهای آیفون خود قرار است با سامسونگ همکاری کند و این شرکت کره ای نیز آمادگی خود را برای ارایه ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش اعلام کرده است.گفتنی است، اپل برای تولید پانل های AMOLED خود با سازندگانی همچون سامسونگ ، شارپ ، JDI ، AUO و LG در حال مذاکره است و قطعا این همکاری برای هریک از این برندها هیجان انگیز خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر