در حال خواندن
شایعه تغییرات مدیریتی در وزارت ارتباطات چه زمانی تمام می‌شود
0

شنیده‌ها حاکی از آن است با وجود ناکامی در تغییر برخی مدیران در وزارت ارتباطات که یکی از دلایل اصلی آن مخالفت اخوان بهادی و سفارش برخی خارج از وزارت ارتباطات بود، این شایعات همچنان وجود دارد. این در حالی است که تجربه نشان داده تا زمانی که این شایعات تمام نشود امور اجرایی در سازمان‌ها با رخوت انجام می‌شود.
نود آی سی تی – پس از تغییر اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در فروردین ۹۱، برخی به دنبال تغییر مدیران ارشد وزارت ارتباطات و جایگزین کردن افراد جدید بودند. این موضوع تا جایی پیش رفت که گفته می‌شد یک حلقه تغییر مدیریتی در وزارت ارتباطات شکل گرفته است.
این حلقه متشکل از ناصر یوسف پور، محمد فرقانی، محمود خسروی و محمد کرم‌پور بوده و قرار بر این بوده با انتقال محمود خسروی به عنوان مدیرعامل، به اپراتور سوم و یوسف پور جایگزین وی در زیرساخت شود.
از سویی دیگر قرار بود محمد فرقانی، رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به سازمان تنظیم مقررات کوچ کند و جایگزین محمد کرم پور شود و کرم پور نیز به عنوان رییس، به مرکز تحقیقات مخابرات ایران نقل مکان کند.
از آنجا که مرکز تحقیقات مخابرات زیر نظر وزارت علوم و مهدی اخوان بهابادی قائم مقام وزیر ارتباطات است وی در آخرین لحظات با سپرده شدن مرکز تحقیقات به محمد کرم پور مخالفت می‌کند و این حلقه را از هم جدا کرد.
گفتنی است، رایزنی برخی از افراد این حلقه با خارج از وزارت ارتباطات و مخالفت اخوان بهابادی موجب شد تا این تغییرات به سرانجام نرسد.
لازم به ذکر است، متاسفانه هنوز این شایعات در وزارت ارتباطات دهان به دهان می‌چرخد و همین امر موجب شده تا امور اجرایی در سازمان‌ها با کندی مواجه شود و مدیریت‌ها کارها را با جدیت دنبال نکنند. در این بین همچنان برخی تلاش دارند تا با رایزنی‌ از کانال‌های مختلف راهی برای ورود به مدیریت یکی از شرکت‌ها معتبر برای خود باز کنند.
 
 
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر