در حال خواندن
شاهد کمترین نارضایتی از سوی مشترکان تلفن بودیم
0

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفت: سرویس دهی مناسب در تعطیلات نوروز با پیش‌بینی های صورت گرفته و اقدام‌های عملیاتی شده از سوی اپراتورها ، در تعطیلات نوروزی امسال سرویس‌های مطلوب تری نسبت به سال گذشته به مردم ارایه شد.
نود آی سی تی – حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌بر اساس ابلاغ‌های صورت گرفته از سوی سازمان تنظیم مقررات به اپراتورها مبنی بر افزایش ظرفیت‌ها بویژه در مناطق پرازدحام در ایام نوروز مانند  استان‌ خراسان رضوی، استان خراسان شمالی، فارس، اصفهان و یزد، اقدام‌های لازم عملیاتی شده بود.
وی افزود: افرایش ظرفیت‌آنتن‌های تلفن همراه (BTS) و پیش‌بینی آنتن‌های BTS متحرک در مناطق پر ازدحام ، به ویژه در لحظه سال تحویل نظیر اطراف حرم مطهر رضوی و حرم حضرت معصومه (س) ، از جمله اقدام‌های پیش‌بینی شده از سوی اپراتورها محسوب می‌شد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های اجرایی شده می‌توان به افزایش ظرفیت مراکز ارسال پیامک و همچنین تامین کارت‌های هوشمند و کارت شارژ تلفن همراه از سوی اپراتورها اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد:‌ بر همین اساس، طی روزهای ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۲ شاهد کمترین نارضایتی از سوی مشترکان در حوزه‌های تلفن همراه و ثابت بوده‌ایم.
رضوانی در خصوص بیشترین شکایات واصله گفت: طی این مدت بیشترین شکایات مربوط به سرعت اینترنت موبایل (GPRS) بود که با ابلاغ به اپراتورها از سوی آنها برطرف شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر