در حال خواندن
شارژ مستقیم موبایل با خودپرداز بانک سامان
0

شارژ مستقیم موبایل با خودپرداز بانک سامان امکان پذیر شد.

نود فناوری – با استفاده از این خدمت، تمام دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب، می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک سامان و تنها با وارد کردن شماره تلفن، سیم‌کارت موردنظر را به‌صورت مستقیم شارژ کنند.

با بهره‌گیری از این خدمت، تلفن همراه مشتریان به‌صورت مستقیم شارژ می‌شود و دیگر نیازی به وارد کردن رمز ۱۶ رقمی شارژ نیست.

دارندگان انواع سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای بانک سامان، قسمت خرید شارژ و انتخاب گزینه «خرید شارژ مستقیم به سیم‌کارت»، با وارد کردن شماره ۱۱ رقمی تلفن همراه موردنظر و رقم انتخابی، شارژ موردنظر را خریداری کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر