در حال خواندن
سیم‌کارت‌های جدید همراه اول با پیش‌شماره “۰۹۹۲” وارد بازار شد
1

نود فناوری – از دی ماه امسال، شماره‌های جدید اعتباری همراه اول با پیش شماره “۰۹۹۲” برای تمامی متقاضیان در کلیه نقاط فروش همراه اول در سراسر کشور ارایه شده است.

براساس این گزارش، یکی از موضوعات مهمی که در چند سال گذشته به عنوان یکی از دلایل اعتبار داشتن افراد در زمان داد و ستد به آن توجه می‌شود، داشتن شماره موبایل از یک اپراتور معتبر است که همراه اول با شعار یک همراه معتبر در چند سال گذشته توانست این مفهوم را به دلیل درستی آن هم به دلیل ثبت مشخصات دقیق افراد و توجه داشتن به توزیع نکردن شماره‌های بی نام در بازار جا بیاندازد.

طبق این گزارش، یکی از دلایلی که هنوز همراه اول توانسته رتبه اول فروش سیم‌کارت‌ در کشور را با وجود اشباع شدن بازار حفظ کند اعتماد داشتن مردم به اپراتور اول کشور است.

لازم به توضیح است، شماره‌های جدید اعتباری با پیش شماره “۰۹۹۲”همراه اول، به صورت سراسری و با پیش شماره یکسان در کل کشور در دسترس متقاضیان است.

این در حالی است که شماره های جدید اعتباری همراه اول، تمام ویژگی‌های شماره‌های اعتباری فعلی همراه اول را دارند.

عرضه شماره‌های جدید در بازار همراه با سیم کارت‌های  نسل ۴ (یوسیم) بوده و لذا خریداران محترم این شماره‌ها می‌توانند از اینترنت پرسرعت نسل ۴ و ۴٫۵ همراه اول بهره مند شوند.

براساس اعلام همراه اول درگاه‌های فروش همراه اول شامل؛ سامانه گلچین، فروشگاه های همراه اول، نمایندگان و فروشگاه‌های مجاز فروش، دفاتر خدمات مشترکان تلفن همراه و ثابت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه تعرفه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری و مراکز توزیع و فعال سازی این سیم‌کارت‌ها مراجعه کنید.

متقاضیان می توانند شماره دلخواه خود را از سامانه گلچین همراه اول به آدرس  http://sim.mci.ir دریافت کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر