در حال خواندن
سپردن سکان وزارت ارتباطات به عارف تکذیب شد
0

در پی انتشار حضور دکتر عارف به عنوان وزیر ارتباطات دولت یازدهم این خبر توسط مشاور عالی وی تکذیب شد.
نود آی سی تی – حسن رسولی سخنگوی سابق و مشاور ارشد دکتر عارف با بیان این مطلب گفت: جناب عارف تاکنون با رییس جمهوری منتخب جلسات متعددی داشته اند اما تاکنون پیشنهاد موثری دال بر حضور وی در کابینه دولت یازدهم تاکنون از سوی دکتر روحانی مطرح نشده است.
وی افزود: دکتر عارف معتقدند که نباید رییس جمهور منتخب را برای انتخاب کابینه تحت فشار قرار داد و ایشان باید براساس همان تکالیف و وعده هایی که به مردم شریف در زمان انتخابات داده اند کابینه خود را انتخاب کند تا بتوانند بهترین عملکرد را در برابر ملت شریف داشته باشند.
رسولی در خصوص اینکه گفته می شود دکتر عارف فقط به سمت معاون اولی دولت یازدهم راضی به همکاری با دکتر روحانی هستند گفت: به هیچ عنوان چینین موضوعی نیست و از آنجا که پیروزی و عملکرد مثبت رییس جمهور منتخب موجب سربلندی اصلاحات می شود قطعا از ایشان و دولت آینده خمایت خواهند کرد.
وی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی به دکتر عارف شده است یا خیر گفت: تاکنون هیچ پیشنهاد موثری برای حضور در دولت آینده به ایشان داده نشده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر