در حال خواندن
سومین گلکسی S در ایران رونمایی شد
0

شرکت سامسونگ طی مراسمی از جدیدترین محصول خود با نام Galaxy SIII در ایران رونمایی کرد.

نود آی سی تی – سامسونگ سه‌شنبه شب گذشته در مراسمی با حضور خبرنگاران، توزیع‌کنندگان، واردکنندگان و اپراتورها گوشی Galaxy SIII را که ماه گذشته به بازار جهانی معرفی شده در ایران رونمایی کرد. در این راستا، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران اعلام کرد: گوشی Galaxy SIII بی‌نقص‌ترین و انسان‌محورترین تجربه موبایلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. وی گفت: این گوشی با الهام از طبیعت و انسان‌ها طراحی شده و سامسونگ برای نخستین بار آن را در بازارهای ایران عرضه کرد. این امر تعهد سامسونگ به بازار ایران را نشان می‌دهد. وی افزود: در طول سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۲ سامسونگ توانست علاوه بر بازار ایران، در بازار جهانی جایگاه نخست تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دهد و برگ جدیدی در صنعت موبایل جهان به نام خود ثبت کند. وی اعلام کرد: سامسونگ موفقیت خود را مدیون سری Galaxy و به‌ویژه Galaxy S است که توانست نسل جدیدی از‌ گوشی‌های هوشمند را در بازار ارایه کند. ا
ین گوشی می‌فهمد
وی با بیان اینکه Galaxy SIII که صرفا یک گوشی همراه نیست، گفت: این گوشی می‌فهمد، درک می‌کند و به شما پاسخ می‌دهد و بنابراین بهترین گوشی هوشمندی است که تاکنون به بازار تلفن همراه آمده است. در ادامه مدیر بازاریابی سامسونگ گفت: گوشی Galaxy SIII بخشی از زندگی همه کاربران را به خود اختصاص خواهد داد و به دوستی همراه با کاربردی راحت تبدیل خواهد شد. وی با تاکید بر بهبود تعامل بین کاربر و موبایل با وجود این گوشی اعلام کرد: Galaxy SIII تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان می‌آورد و می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. وی افزود: قابلیت Smart Stay یکی از نوآوری‌های این گوشی است که به کمک آن، دستگاه تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از گوشی استفاده می‌کنید. مثلا مطالعه کتاب یا وب‌گردی. به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین جلویی، گوشی حرکات چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را زمانی که به آن نگاه می‌کنید روشن نگه می‌دارد و اگر به صفحه گوشی نگاه نکنید، صفحه نمایش خاموش می‌شود. وی گفت: یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy SIII ویژگی S Voice است که امکان تشخیص دستورات صوتی و پاسخ دادن به آنها را دارد. مثلا هنگامی که زنگ بیدارباش تلفن به صدا در می‌آید، اما کاربر دوست دارد زمان بیشتری بخوابد، با گفتن کلمه «Snooze»، زنگ برای چند دقیقه قطع می‌شود. همچنین می‌توان از S Voice برای پخش موسیقی مورد علاقه، تنظیم صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها و یا ثبت خودکار عکس توسط دوربین دستگاه استفاده کرد. وی افزود: Galaxy SIII می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدا، برخی حرکات را نیز تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافی است گوشی را در کنار گوش خود قرار داده تا به شماره‌گیری فرد مورد نظرتان بپردازد.
لرزش اطلاع‌رسان
وی گفت: Smart Alert هم یکی دیگر از امکانات Galaxy SIII است که به کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شد و زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شد یا پیامی دریافت کرده باشید، گوشی با لرزش این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد. مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران اعلام کرد: Galaxy SIII به شما امکان می‌دهد در هر جایی اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.
اشتراک‌گذاری فقط با تماس دو بدنه
 به گفته وی، با قابلیت S Beam در این گوشی که بر اساس Android Beam طراحی شده، می‌توان یک فیلم یک گیگابایتی را در طول سه دقیقه و موسیقی ۳ مگابایتی را طی دو ثانیه به اشتراک گذاشت و این کار به داشتن سیگنال‌های وای‌فای نیازی ندارد و فقط لازم است بدنه دو دستگاه لمس شود. وی همچنین اعلام کرد: Buddy photo share هم یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین را با دوستانی که تصاویر آنها در یک عکس دسته جمعی وجود دارد به اشتراک بگذارد.به گفته وی، All share Play قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایلی را بین گوشی، تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون به اشتراک گذاشت. وی افزود: بدنه خوش‌ساخت و راحت این گوشی هوشمند و منحنی‌های لبه، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
انعکاس روح طبیعت
 وی با بیان اینکه در طراحی این گوشی از طبیعت الهام گرفته شده و روح پویایی طبیعت را انعکاس می‌دهد گفت: عناصر طبیعی همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی این گوشی جای گرفته‌اند. وی همچنین درباره مشخصات فنی گوشی گفت: گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۸/۴ اینچی و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای ارایه می‌کند و زاویه دید گسترده‌ای دارد. به گفته وی،  Galaxy S IIIبرای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده که این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند. مدیر بازاریابی سامسونگ گفت: Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدیویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدیویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید.
خاطره خوش از عکاسی
 دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای شاتر بدون تاخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند.«Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت هشت عکس، بهترین آنها را برای‌تان انتخاب می‌کند. وی گفت: Galaxy S III با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این گوشی هوشمند تمهیداتی اندیشیده شده تا تاری و وضوح کم عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD حتی با دوربین ۹/۱ مگاپیکسلی جلویی دستگاه از دیگر امکانات Galaxy S III  است که این بخش را کامل می‌کند. وی افزود: Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت موبایلی» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارایه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهد بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. وی در پایان اعلام کرد: این گوشی در دو رنگ آبی تیره و سفید مرمری با قیمت تقریبی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار خواهد آمد.گفتنی است این گوشی به مناسبت مبعث پیامبر، از صبح امروز ۲۸ خردادماه در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ به شکل ویژه به فروش می‌رسد. بر این اساس به ۱۰۰ نفر از نخستین کسانی که این گوشی را خریداری کنند، یک دستگاه گوشی Galaxy Fit هدیه داده می‌شود.
منبع:‌فناوران 

                                       
       
           
           
           
                           
           
           
           
               

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر