در حال خواندن
سود هر سهم ارتباطات سیار ایران ۱۲۶۲ تومان پیش‌بینی شد
0

“همراه” در جدیدترین پیش بینی، درآمد هر سهم سال مالی ۹۳ را با افزایش ۱۸ درصدی نسبت به درآمد سال ۹۲ مبلغ ۱۲ هزار و ۶۲۲ ریال اعلام کرده است.
شرکت ارتباطات سیار ایران پیش بینی سود هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی ۱۳۹۳ را در تاریخ ۲۳/۱۱/۹۲ و همچنین مطابق اطلاعیه اخیر مبلغ ۱۲ هزار و ۶۲۲ ریال اعلام کرده است.
این شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی گروه (پس از کسر سهم اقلیت) برای سال مالی ۱۳۹۳ را مبلغ ۱۲ هزار و ۵۸۲ ریال اعلام کرده است.
شرکت مذکور همچنین اعلام کرده است که هیئت‌مدیره در نظر دارد معادل ۹۰ درصد سود خالص سال مالی ۱۳۹۳ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر